Århundradets blötaste ridtur

Kom precis in efter en dusch i skogen. Vi stod och tryckte inne bland träden en stund tills det värsta var över, sen dök vi ut. När man väl är blöt så bryr man sig efter ett tag inte längre, men det blev fint väder efter en stund. Och en riktigt mäktig dubbel regnbåge! :) Hade inte med mig mobilen (första gången sen... någonsin), så jag kunde inte ta bild av det. Men jag ljuger inte när jag säger att det var fint, :3
 
Nu känns det gött att ta på sig torra kläder igen och så ska jag dyka ner i sängen med datorn och se det senaste avsnittet av True Blood. Antagligen lite Lost på det sen. (Vad ska jag göra med mitt liv när jag sett alla säsonger?!) (Svar; förhoppningsvis ta tag i det.)
 
Pöss på stjärten. ♥
 
 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0