Blev några år äldre, bara sådär

Fick en icke så angenäm känsla av att bli vuxen helt plötsligt. Man behövde tydligen skaffa en e-legitimation för att kunna ansöka om studiebidrag. Det var ju megamycket man skulle fylla i om hur många högskolepoäng det var, så fick man räkna ut det själv och när studierna beräknas vara avslutade och massa tjafs. Oooch så har jag betalat två (k)räkningar. (Datorn och Lost som jag beställde.) Men Lost är ju bra i alla fall. Och datorn med, my precious. (Uttalas med Gollums röst. Mycket viktigt.)
 
Just nu känner jag att innehållet i vuxenbägaren håller på att rinna över, så det är ju rätt passande att vi kanske ska till Liseberg i morgon! :) Håller tummarna för bra väder. Annars är det ju rätt gött att bli duschad i 90 km i timmen när man åker Balder.
 
 
 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0