BokfyndarN

Som alla säkert redan har fattat så älskar jag att läsa. Och man måste ju bara liksom ha alla böcker hemma. (Najs om jag jobbar på bibliotek sen så kommer jag vara på ett bibliotek på dagarna och sen komma hem till mitt egna lilla bibliotek, hiho!) Så det var extra najs när jag och Jonna fick syn på ett bord med en "sommarfynd"-skylt inne på Akademibokhandeln idag. Den översta boken, "fallen ängel" är den första i en serie som jag tänkt läsa. Och den andra, "vålnadens berg", är den sista i serien Vargbröder. Har redan läst den serien, men jag är ju inte den som bangar för att läsa om något. Heh eh. Hade bara den andra boken innan, som jag för övrigt fyndade för 5 spänn för några veckor sedan! 8)

Nu är det faktiskt så att jag har knött in alldeles för många böcker i bokhyllan i vardagsrummet, så de jag köper nu får trängas på skrivbordet... Stackarna. Får fixa hyllor som jag kan hänga upp på väggarna i mitt rum eller nåt sånt. Det är ju inte världens störta, så jag får tyvärr inte plats med någon bokhylla.
 
Hujeda mig, vad dyrt!
 
 
 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0