En spännande dag

Det har varit en "spännande" dag idag, om man säger så. Har ju gått omkring hela sommaren och tänkt på antagningen till högskolan lite till och från och varit nervös. Men i morse kunde jag inte slappna av alls. Såg senaste avsnittet av True Blood och efter det ett avsnitt av Lost, bara för att få något annat att tänka på fram tills beskedet publicerats. Sen tog det ju mer än en timme mer än det skulle ha tagit eftersom sidan blev överbelastad... Inte konstigt, det var tydligen 350 000 behöriga sökande. Och sen var det väl obehöriga sökande med, antar jag. Och alla satt och hetsade vid sina datorer samtidigt, haha. Det kom bara upp en "just nu är det många som besöker webbplatsen, om 30 sekunder provar vi igen..."-skylt hela tiden, lite påfrestande för mina redan vibrerande nerver. Åh.
 
När jag väl fått reda på att jag kom in så var klockan lite över 14:00. Då studsade jag omkring här hemma ett tag, åt middag med mamma, och sen gick vi och passade mina två kusiner, 11 och 4 månader gamla. Gick omkring med Isak en hel del. Han kan gå och nästan springa, så länge man håller honom i händerna. Men han fattar ju inte själv att han inte kan gå om man inte håller i honom, så man måste ha koll hela tiden verkligen. Söta unge. ♥ Dansade med honom framför spegeln också, vilket han tycker är riktigt roligt, såg samma avsnitt av teletubbies två gånger... En gång med Isak och en gång med Åsa. Mindre kul kanske, men så länge barnen var nöjda så var vi nöjda.
 
Nu, klockan 21:00 och efter nästan 6 timmars barnpassande, tänkte jag slappna av till ett avsnitt av Lost, eller två. Har lite choklad kvar efter filmkvällen med mamma, Laura och mummu igår. Ah, livet leker.
 
Puss på skinkan.


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0