Jag har varit i regnskogen och återvänt

Som jag sa tidigare så skulle vi iväg till universeum idag. Det var egentligen för att mamma och pappa firade 20 års bröllopsdag den 28:e juni, men de kom aldrig iväg på nåt då. Grattis grattis och hoppas att det blir 20 år till (minst, hör ni det? MINST.) ♥
 
Man kan ju inte studera djur på tom mage, så vi började med att äta på Golden Elephant. Det var buffé, så det kan ha förklarat de fyra kalaskulorna som vandrade ut därifrån istället för de smala, slanka och vältränade peronerna som kom in en stund innan... Heh. Miket gott var det!
 
Nam nam.
 
När vi precis kommit in i universeum.
 
Tror att detta skulle vara i verklig storlek... Aj. Kul att bli jagad av den käften när man är ute på morgonpromenad liksom.
 

Är inte säker, men tror att det var pirayor.
 

Haha, den ser glad ut! Men det är nog bara för att jag var där. Heh.
 

En gecko. Söt.
 

Det finns patrioter även bland fiskar! Där ser man.
 

Nemo. (Fortsätt simma, fortsätt simma!)
 

Manet.
 

En rocka som rockar loss. Den gjorde faktiskt det! Rejsade runt varv efter varv.
 

Lenaste trädet i världshistorien.
 

Herr. Nilsson!
 
 
Blev rädd när jag såg denna bilden. Tror jag slutade fota den precis i rätt tid, för den ser ju lagom nöjd ut. Snap(e).
 
Och mummu, jag vet att du stalkar min blogg, så jag passar på att varna dig om att de två sista bilderna är på ormar. Hihi, bläddra ner på egen risk! Hyi, hyi!
 
Förgrymmad.
 

Jag är väl inget överdrivet stort fan av ormar, men denna var söt! :3

Så, det var en del men långt ifrån alla bilder jag knäppt idag. Blev sugen på att åka till djurparken nu också bara för det. För göra det nån gång när det har fötts någon liten unge. Golligt ♥


Kommentarer
Jonnisch

Naaaw, apan va soet! :D och den gröna ormen faktiskt. Herp derp! Djurparken är mys :D jag <3 minigrisarna! <3

Svar: Haha, ja <3
Anna Nykom

2012-07-09 @ 23:43:46


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0