Lostberoende hamstervakt

I onsdags lämnade Jonna sina små söner, Fred och George AKA Freddi och Yoshi, till mig för hon är i sälen i en vecka. Så de ska få umgås lite med hamstervakten "tant Ännud" så länge. Så söta. ♥

Freddi: "Snälla tant Ännud, tappa mig inte på kaktusen så äru bussig.." *orolig*


De har så gulliga små hem. :3
 

Deras mat ser faktiskt god ut! Och eh... jag luktade på den där pinnen. Blev frestad att smaka.
 

De är så söta, för de brukar göra gångar i spånet och sen kommer de upp när man krafsar lite i det. "Men tant Ännud, va fasiken äre du håller påmä? Haaa-a?"
 

Så här har de jätteofta tassarna när man håller i dem. Eller så griper de tag om ett finger med sina små nävar. Haha, åååh. Så söta. ♥
 
Inte världens bästa film kanske, men det är så göllit när han springer omkring och när han tvättar sig. Hiho! ♥
 
Vet inte om jag har skrivit det innan, men jag är i alla fall helt Lostaddicted. Det är ju så megabra! Men tyvärr så hade jag inte tillräckligt med pengar på kontot till att köpa säsong 3 än, så jag lånade den av Jonna. Hon tog med den när hon kom med hamstrarna och nu har jag bara 3 avsnitt kvar. Heh eh... *.* Och en grej som är awesome är att efter jobbet igår, så gick jag till en loppis som är där jämte och hittade säsong 4 för 150 spänn! (Alltså halva priset mot nypris. Den gamla prislappen satt kvar.) Huuur najs?! Go loppis, go loppis! 8)
 
Beordrar alla som ännu inte kommit till insikt om att denna serien är awesome, att göra det. Åh. KOM IGEN NU FOLKET! Låt mig inte sitta här med all härlighet ensam. (Ja, jag har ju Jonna också, men aa. Jaja.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0