The typical sommarbildbomben

Detta skulle jag egentligen skrivit förra veckan, men internet har varit så segt här ute i ingenmansland. Haha, en kul grej, mamma skulle ringa Telia och kolla vad det var frågan om, eftersom nätet typ inte funkade alls. Så kunde de inte hitta oss i sina system eller nånting, sen när alla började låta lite irriterade så kom det fram att hon hade ringt Tele2... Så det kan gå!
 
Ja, så nu har jag i alla fall några inlägg på lager. Så här kommer lite bilder som jag tog när Jonna var hos mig i onsdags. Hon skulle egentligen sovit över, men hon skulle på arbetsintervju dagen efter så hon åkte hem på kvällen. Och det var la tur det, för sen skulle jag jobba både torsdag och fredag. :)
 
Vi gick på promenix med Chabo, min mosters mops. Jonna blev kär.
 
Chabo och Mickie hälsar. Mickie tycker att Chabo är lite besvärande för när han väl dykt in under magen på honom så dyker han aldrig upp igen. Går och bökar som en gris. Haha!
 
 
Vi har ett svalpar som envisas med att bygga sitt bo på ett av lysrören i stallet. Varje år. Så vi fick stänga av just den lampan, så de inte brinner upp de små fåglarna. Vet inte vad vi ska göra åt katterna dock, de sitter redan och slickar sig om munnen... Dålig stil!
 
Jonnas ben. Lena eller sträva? Vet inte, vågade inte fråga.
 
 
 
 


Kommentarer
Jonnisch

Åh Chabo! <3
Haha sexi legs, hade rakat dem precis så de var lena! De e bara o gå fram och känna, du behöver inte vara rädd. I know u want to :)

Svar: Haha då ska jag känna nästa gång!
Anna Nykom

2012-07-09 @ 23:39:26


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0