Det går i snigelfart

Nu har åskan tagit vårt bredband igen… Haha, det är 5 gången tror jag. Ajsing bajsing. Vi har ringt Telia, men man vet ju aldrig när de behagar fixa det. Så just nu sitter jag och mamma här i köket med våra mobiler kopplade till datorerna och surfar via dem. Hennes verkar gå så snabbt att hon föreslog att vi skulle ha det så jämt, men jag vet inte det jag… När jag inte ens hade fått upp halva google-loggan så hade hon ”redan varit inne på fleeera sidor 8)”. Det är ett under att det funkar över huvud taget här ute i ingenmansland. Jaja, det är ju bara tillfälligt, så bara det i funkar är jag nöjd.

 

Idag ska jag till stan med Jonna och shoppa loss på bokia, fick presentkort för 800 spänn dit när jag tog studenten. Awesome! Så ser ni någon vid fantasy avdelningen med en dregelpöl vid fötterna och lite lätt glansig blick, då är det förmodligen jag.

 

Nu ska jag göra ett tappert försök med att kanske försöka kolla fleeeera sidor jag med, om det går segt så ska jag spela sims istället. Installerade alla Jonnas expansionspaket på min dator förra veckan, riktigt najs. :3

 

Puss & Kram tavelram ♥



Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0