God dag!

Har varit ute på promenad med hästarna nu. Vi gick över stora vägen, för att lägga några räkningar i postlådan, haha, hur bonnigt är inte det? ;)  Det var bara andra gången med Bina och det var första gången som hon kom i närheten av stora, hemska lastbilar som dundrar förbi. Men hon tittade bara lite på dem, så duktig är hon, min sötnos ♥
 
Nu hoppas jag att solen håller i sig ett tag till så att jag kan lägga mig ute och läsa. Vore ju typisk om det börjar regna. På tal om att läsa! Jag läste ju ut hungerspelen för evigheter sedan, dags att skriva en recension på dem snart, känner jag. En hint bara; de var megabra (det bästa sen Harry Potter skulle jag nog kunna påstå) och det borde införas någon lag om att alla borde läsa dem. End of story.
 
Nu ska jag ut och lägga mig i solen en stund, innan den svenska sommaren tar den ifrån mig, och läsa lite. Hej hopp! ♥


Kommentarer
Jonnisch

Jaa-a, hungerspelen var lätt en av de bästa böckerna jag läst. Bäst efter Harry Potter faktiskt!

Svar: Weho! :D
Anna Nykom

2012-06-26 @ 15:40:44


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0