Ibland lönar det sig att städa

Jag vet inte vad det tar åt mig ibland. Men nu har jag i alla fall städat köket och mitt rum kliniskt rena. Det började med att mamma bad mig dammsuga medan hon åkte iväg för att handla. Så började med det, sen fortsatte jag med att städa mitt rum. Bäddade sängen, slängde tvätt, hängde upp kläder i garderoben som är rena men som har tillbringat den senaste tiden på skrivbordet eller stolen... Rensade undan saker från byrån och fortsatte med att rensa UR byrån. Man samlar på sig en del skit genom åren, som till exempel de här fina dikterna jag och Jonnisch skrev nån gång när vi gick i 9an, haha! :)
 
 
"Leoparder" är nog min favorit. :3
 
Vad säger ni? En karriär att satsa på? Jag tycker nog det.
 


Kommentarer
jonnisch

HAHAHA

2012-06-25 @ 16:22:51


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0