Jag är proffs nu

Håller på att bli pro på att hitta i kod- och stilmallen nu, måste jag säga. Eller kanske inte riktigt, men det var inte så svårt som jag trodde. :) Gjorde en header lite snabbt också, en enkel men det får duga så länge, tills jag kommer med nåt bättre. Mitt motto är med på bilden i alla fall, "if you can dream it, you can do it". Har haft med den på varenda header jag gjort, haha. Men jag tycker den är så bra, så den lär få hänga mer i några år till!


Så fint blev det.


Oj oj, tiden flyger iväg! Nästan halv 1, dags att lägga sig känner jag. Måste bara säga att första avsnittet av True Blood var awesome. Blir bara lite ledsen på att det alltid ska sluta så spännande. Jag menar, kan de inte låta en få lägga sig med lugna tankar en enda gång? Nä, man ska alltid vara alldeles uppeldad av iver att få se fortsättningen. Åh.

Haha, jaja. Nu ska jag väl gå och lägga mig. Gillar inte att sova läge på morgonen, får bara ont i huvet då och panik för att hela dagen försvunnit... Ajsing bajsing.
Ja, gonatt då! *vinkeli vink* ♥


Kommentarer
Khadidje

Huhuhu-uu-uu! Najs blogg faktis :D

2012-06-17 @ 13:17:26


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0