Kände mig plötsligt lite naken

I början av sommarlovet/arbetslösheten (väljer att se det som sommarlov, känns inte lika jobbigt) så tyckte jag det var skönt att inte veta om jag ska plugga eller söka jobb. Men nu när jag har börjat slappna av så känner jag mig sjukt rastlös och nervös över att inte veta om jag har kommit in på högskolan eller inte. Gaah. Fattar inte vad det är som tar sån tid! Man får inte veta förrän den 12:e juli, det är ju en halv evighet kvar. x3
 
Det känns lite som att vara utkastad till vargarna. Man har lämnat den trygga skoltiden bakom sig, och på arbetsförmedlingen kommer man in som en utböling, nybörjare i livet. Typ som att man måste bevisa vad man går för, om igen. Det är liksom inga välkända lärare där som känner en och vet vad man kan och känner en som person. Lite utkastad, ja. Och lite avklädd.
 
Nä, nu blev jag ju alldeles darrig i vippen, ska dyka in i min bok och glömma mitt eget liv en stund. Haha, puss på skinkan ♥


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0