Njuter av livet på mitt sätt

Jag red till sjön med Bim innan. Han brukar inte tycka att det är så nödvändigt att gå i vattnet, men idag gick han rakt i med en gång, frivilligt! Han plaskade glatt omkring och tyckte nog att det var ganska gött att komma ifrån alla äckelflugor, getingar och annat tjafs.


Finaste Bimsen ♥
 
Utom att rida så har jag varit i stan med mamma, vi letade efter kläder till henne för en kombinerad bröllopsfest och barnvälsignelse (min moster gifter sig och mina två kusiner Isak och Åsa ska välsignas). Vi hittade dock inget, det har varit värsta rean så allt var helt utplockat. Det fanns bara storlekar från 34 och neråt och 42 och uppåt. Vi gick i varenda affär i knalleland och letade. Haha, åh.
 
Jag har också bokat biobiljetter till Ice Age 4, ska blir riktigt kul att se den! Hiho, :D Och så har jag legat ute i solen och läst. Mysigt värre.
 
Naaajs!
 

Gött att solen tydligen gick i moln precis när jag tog bilden, men jag lååvar att det var riktigt varmt. Somnade en stund.
 
Nu ska jag fortsätta med att läsa "De målade grottornas land" hela kvällen. Ska skynda mig att läsa ut den nu, för jag är räätt ivrig på att börja läsa "A Song of Ice and Fire" nu :3


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0