Serienörd

Igår såg jag klart första säsongen i Heroes för andra gången. Älskar det ♥. Men sen sa Jonna att hon och hennes brorsa har börjat se om Lost, då blev jag skitsugen på att fortsätta se det jag med. Såg ju klart första säsongen för ett tag sen, men har inte köpt säsong 2 än... Hoppas resten av serien är lika megabra som första säsongen, eller i alla fall bra, för det är så många som sagt att det är förvirrande och att man inte fattar någonting senare. Blir ledsen i så fall. Men det slutade i alla fall skiiiitspännande! Gick väl omkring som en osalig ande ett tag. För att inte tala om sista avsnittet i Prison Break... Där snackar vi osalig ande. Fick ingen ro på ett bra tag. Fattar inte hur det kan sluuuuta sååå! Satt ju för tusan och hulkade när jag såg det. Åååh...
 
*tar mig samman*
 
Längtar också skitmycket tills att Vampire Diaries säsong 4 börjar sändas, åhåhå ♥. Och Game of Thrones säsong 3! Och Merlin säsong 5! Eh... Och så vill jag se om Prison Break också, i alla fall första säsongen, men det slutar nog med att jag ser om alla säsonger när jag väl börjar. Iiiih, och så finns det massa andra serier jag vill börja se också, för första gången. Typ Grimm, Dexter, Alcatraz, Touch, 21 Jump Streat, Smallville, Supernatural, Sons of Anarchy... Eh, ja. Och så vidare.
 
Jomensåatte, det är väl bara att sätta igång då? Och förhoppningsvis ska jag försöka hinna andas lite också. Hihi ♥
 


Kommentarer
Jonnisch

ÅÅH SMALLVILLE!!! <3 CLARK <3<3<3 Iiih! (a)
Hoho Lost är miket spännande den :D

Svar: Nörd. Ja, det är miket sbennande!
Anna Nykom

2012-06-29 @ 13:31:10
Jonnisch

Hur slutade säsong 1??

Svar: I vilken serie? xD hahah
Anna Nykom

2012-06-29 @ 13:31:32


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0