Torr midsommar

Hör och häpna, det blev en torr midsommar! I alla fall för oss. Kändes lite hotande ett tag runt 4-tiden, då var det några små ynka droppar som försökte stänka ner oss, men det blev inte mer än så. Tror faktiskt bara att jag minns EN midsommar som det inte har regnat på. Så gårdagens väder var ju trevligt som omväxling. :)
Dagen firades med lite släktingar som kom till oss, vi grillade och åt jordgubbar med glass efteråt, och en god tårta som mummu bakat. Mums!
 
Eftersom jag redan syndat så fortsatte jag kvällen med att smaska chips och godis... haha. Men nu börjar det nyttiga livet igen, var ute och sprang i morse. Det är så skönt att göra det innan frukosten, man vaknar till ordentligt och dessutom är det mer effektivt än någon annan tid på dagen. 8) Nu har jag precis kommit in efter en ridtur, och det var ju tur det, för nu öser regnet ner!
 
Blommor!

Några fler... 8)

Kusin och moster, ♥

Så söta, ♥


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0