Solsidan

Åh, solsidan är så himla bra alltså. Jag såg det inte när det började gå på TV, men hörde att det skulle vara kul och såg allra första avsnittet när första säsongen redan hade visats. Och ja, sen blev jag ju tvungen att kolla alla andra också. Det är ju helt klockrent! Nu har tredje säsongen börjat och jag ska se andra avsnittet nu. Har ni inte sett första avsnittet, så finns det att se här.
 
Se%20trailern%20f%C3%B6r%20Solsidan%20s%C3%A4song%203
 Trailer för säsong 3.
 
Ni har så klart inget val. Om ni inte ser Solsidan så kommer jag att hemsöka era drömmar.
 
 


Kommentarer
Ylva

Har sett några avsnitt men jag har inte förstått hr den kan få en sån uppståndelse för den varinte bra.

Svar: Aj aj, ;)
Anna Nykom

2012-10-15 @ 06:45:15
URL: http://svartbrod.wordpress.com
Idaviktoriia ♡

Älska solsidan :D

Svar: Ja! :D
Anna Nykom

2012-10-15 @ 10:20:47
URL: http://idaviktoriia.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0