Fint kvällsljus + djur + Ännud + kamera = fototaaajm

Behövde vädra hjärnan lite efter att ha läst i "Foundations of Library and Information Science", en räätt svårbegriplig skolbok, en stund. Så jag tog kameran under armen och gick på jakt efter något att fota. Alltså, jag hade ju den inte under armen hela tiden, jag tog ju upp den vid själva fototillfället. Så om ni ville se bilder på min armhåla måste jag tyvärr göra er besvikna... Eh heh.
 
Ehh.. Ja, här kommer några av bilderna:
 
Detta är verkligen Mickie och katterna i ett nötskal. Katterna älskar honom, men han är lite rädd för dem. Han är alldeles för snäll. ♥
 

Det var mysigt ljus idag tycker jag. :3
 

Inte alls överexponerad, men äh, men ser ju att det är en katt i alla fall! Det är huvudsaken.
 

Mickie, Mickie, Mickie! ♥ Världens snällaste, underbaraste, sötaste och absolut mesigaste hund någonsin. 
 
 
 


Kommentarer
JonnaIzzabella

Haha naaaaaw! Mickie slickarN :3

Svar: Jaa-a! :D
Anna Nykom

2012-09-15 @ 19:07:42
URL: http://JonnaIzzabella.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0