MacBook Pro

Sitter med brorsans mac i knät. Den lilla skitungen fick den från skolan idag. Är inte så insatt i applevärlden, men under den lilla tiden som jag suttit och tallat på den nu så verkar den ju najs. :) Tog ett tag innan jag fattade att hela musplattan gick att klicka ner, istället för att dubbel"nudda" som man gör med min. Trodde den var trög och idiotförklarade den nästan. "HA!", sa den, och kastade tillbaka min idiotstämpel i huvudet på mig. 
 
Lite avis på photo booth. Lite bara. Bjuder på några fagra bilder: 
 
 
Söt.
 
Ser ut som han med långt huvud i "de tre vännerna och Jerry". 


Mindre ögon har jag aldrig sett. 


Vissa förstorar boobsen, andra förstorar tänderna. 


Jag har nog inte nämnt att jag har en tvilling? Skitsnygg är hon i alla fall. 


Ja. Hejdå från oss!




 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jonnisch

Hahaha golligt!

Svar: Haha, tack!
Anna Nykom

2012-09-11 @ 20:21:18
Ibland seriös, ibland medvetslös!

Vilken tur att du inte ser ut så där på riktigt då ;D

Svar: Haha ja, det är allt tur det! ;D
Anna Nykom

2012-09-17 @ 21:10:00
URL: http://www.jasminabrundin.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0