Hur det blir när man har pluggat en hel dag

Dagens sysselsättning. Två böcker vi har för kursen "barn, unga, medier och bibliotek". Har varit lite för avslappnad på läsfronten det sista, så har köttat mig igenom de här två idag. 

 
När brorsan kom hem sa han att jag ser mosig ut. 
 
Ursäkta? 
 
!!ERROR!! Frasen "du ser mosig ut" riktad till din syster är inkorrekt. Försök med "vad fin du är", eller möjligen, "din inre skönhet strålar ut genom dina ögon och bländar mig", för ett bättre resultat. !!ERROR!! 
 
Jag menar, försök själv nöta dig igenom två kursböcker på en dag. Det är ingen dans på rosor, det är det inte. 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0