Jag blir mobbad här hemma

Jag satt i godan ro vid datorn och åt efterrätt, när jag läste nåt roligt och frustade till. Det lät som jag snorade in efterrätten halvvägs upp till bihålorna så jag kände ett behov av att förklara mig.
 
Jag: Jag skrattade. 
Mamma: Va? 
Jag: Ja, alltså. Jag skrattade bara, så du inte tror att jag sitter här och äcklar mig.
Mamma: Nä då, jag hörde nog att det skulle föreställa nåt slags lyckligt ljud. 
 
Ja, men så bra då. Vet inte vad jag skulle ha tagit mig till annars. 


Kommentarer
Jennica - mamma till Melwin

hahah!

2013-01-01 @ 20:15:52
URL: http://mammajennica.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0