Jag tänkte bli tandlös i jul...

... och till min hjälp har jag pappas knäck made in heaven.
 
Är det mandelbitar eller folks redan offrade gaddar? Svår fråga det där.
 
När vi ändå är inne på det där med mat så kan jag ju visa upp några av mina vackra kreationer.
 
Har livnärt mig på pepparkakor ett tag nu. Man måste ju öva inför jul, kolla av så att man kommer ihåg smaken och så vidare så man inte blir helt chockad när frosseriet väl sätter in på allvar.
 
Och den här juvelen, just DEN HÄR lilla skönheten förstår ni, det är nog mitt livs största prestation hittills. Slå det ni!
 
Kryptiskt meddelande på den här pepparkakan. Är inte riktigt klar över vad det ska betyda, men nåväl.
 

Så, gör mig nu stolt och ät inget som inte jag skulle ha ätit och... näe, vet nån va! Vem försöker jag lura? Man ska ju faktikst helst nästan tappa käken helt. Ja, så mycket ska man mala. Det är ju trots allt inte jul varje dag.
 
God jul på er!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0