22 September tar över våra liv

Måste bara säga att jag är livrädd just nu. Googlade på Lost, så läste jag att serien släpptes den 22 september 2004. Jaha. Sen kom jag på att i själva serien, så landade de på ön den 22 september. Smsade om detta skojfriska sammanträffande till Jonna. Men det tar inte slut där! Nu läser Jonna tydligen Sagan om Ringen och hon läste att Frodo och Bilbo fyller år den 22 september!
 
Är det ett tecken från yttre rymden? Ett omen? Vad kommer hända den 22 september? Kommer jorden gå under? KOMMER VI ATT DÖ? Frågorna är många.


 


Kommentarer
Jonnisch

HAHA aa asså shit pomfritt, jag tror vi kommer dö.

Svar: Aa, jag tror på det med! schnaP
Anna Nykom

2012-07-25 @ 16:59:33


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0