Nyinhandlade böcker

Igår var jag och Jonna on a very tråkig mission och skrev in oss på arbetsförnedringen. Men vissa saker måste man helt enkelt bara göra. (Åh, vad jag är viiis.)

Byter stycke nu, för det jag har att säga kan man inte prata om i samma stycke som arbetsförnedringen. Så: sen belönade vi oss själva genom att gå till bokia för att handla böcker! Underbart. :D Det första jag såg var den senaste boken i "House of Night"-serien, ganska lämpligt att jag var inställd på att shoppa, eh heh. Så den tog jag direkt. Sen hämtade jag också den sista bocken i serien om grottbjörnens folk. Håller på att läsa den näst sista nu, och har de föregående böckerna, så då måste jag ju bara ha den sista också. Lite roligt dock, när jag kollade i hyllan, så stog det att den kostade 129 kr, men så kollade jag lite åt sidan, så låg några exemplar av den på ett bord med en lysande röd prislapp på, 99 spänn. Haha, snacka om att man känner sig lyckad när man ser det. :3 En annan bok som har ryckt i min lässugsnerv är "Scar Tissue", en biografi av Anthony Kiedis, sångaren i Red Hot Chili Peppers ♥. Så den tog jag också. Iiih! De sista böckerna som jag köpte var a Song of Ice and Fire (kanske mer känd som Game of Thrones, serien som går på TV). Det var de 5 böckerna som kommit ut hittills i en box. Det kommer två till, men jag tror nog att de kommer i likadana omslag (annars dödar jag någon).


De fick till och med en hedersplats överst på mitt skrivbord. (Fast det var mest för att det inte får plats med en enda bok till i bokhyllan... Vad ska jag göra?) Hoppas för övrigt att gubben skyndar på med att skriva klart de två sista böckerna, och att han inte dör innan. Det vore ju inte uppskattat! *håller tummarna*



Kommentarer
Jonnisch

Huhuhu-huu-uu! Jag ska också köpa böckäär :D

2012-06-19 @ 16:06:47
Anna

Jonnisch; Hihi do that! :D

2012-06-19 @ 16:17:27
URL: http://annanykom.blogg.se/


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0