Ingen utväxt så långt ögat kan nå

Jag har (nej, mamma gjorde det) färgat håret nu. Äntligen. Det var över 3 månader sen sist. Utväxten var 4 cm lång och började göra sig påmind genom att kittlas. Vet inte om det var inbillning eller om hårstråna liksom hoppade av önskan att bli färgade. Känns ju rätt gött att kunna kolla sig i spegeln på ett normalt sätt igen. Utväxten brände i mina ögon innan. 
 
Man ser ju tyvärr inte hela huvet, men tro mig, innan igår så behövde inte mer än axlarna vara med på bild för att utväxten skulle synas. (Lagom kaxig jag ser ut för övrigt. Jag är ju snällheten själv egentligen. Lovar.) 
 
Igår träffade jag dessutom min dubbelgångare igen. Hon hade nyfärgat hår. SHIT VAD COOLT, det händer nog inte ofta tänkte jag och bad henne ställa upp på en bild. 
 
Sitter här och visslar och hoppas att dammet på spegeln inte avslöjar mitt lilla partytrick. Det är ju rätt häftigt ändå. 


Kommentarer
JonnaIzzabella

Oooooh, sexi lady! ... Im sexy and I know it

Svar: Hahah, sexi lejdiiii *gangnam style*
Anna Nykom

2012-11-18 @ 16:22:26
Elin

vad fint det blev du passar i den hårfärgen :)

Svar: Tack! :D
Anna Nykom

2012-11-21 @ 23:03:30
URL: http://svartafransar.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0