Chokladcravings är seriösa cravings

Det är ju fruktansvärt osmidigt att chokladsuget infinner sig en dag när man inte är i stan. Så jag smsade pappa på jobbet: "Det är inte så att du tänkt stanna och handla nåt gött idag? I så fall är jag sugen på vanlig ljus mjölkchoklad. 8)"
 
En mycket diskret liten vink sådär. 
 
Han svarade lite krypiskt med ett: :* 
 
Blev tvungen att fråga för säkerhets skull om jag skulle tolka det som ett ja. (Jag menar, choklad är inget man sjabblar bort.) Det skulle jag tydligen för han frågade bara: "100 eller 200g?" 
 
Och jag bara: "Hehe.. 200 :D" Som om det fanns nåt annat alternativ? Har man cravings så har man cravings liksom. 
 
Den ska jag nog mala i mig, ska ni se. 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0