Ett skepp kommer lastat med höstbilder

Fick ihop lite mer höstbilder här om dagen. Det är ju inte så att vi har ett överflöd av ickeregniga dagar i det här *** (diverse fula ord) *** landet. Så när regnmolnen vilar lite är det bara att ta till kameran för att bevisa att det faktiskt inte regnar hela tiden
 
Vår skog är den finaste skogen. Försök inte påstå nåt annat! Typ som att din skog skulle vara finare än min, eller nåt annat löjligt. Jag går inte på det. 
 

Vampyrigt löv. 
 

Breaking news: en vattendroppe. 
 

En krumelurig mossa. Moss? Mossa? Whatever, hoppas ni förstår trots mina brister i det svenska språket. 


 


Kommentarer
Varga

Fantastiska bilder! :D Älskar speciellt de två sista, och skogen... Hmrr, jag har en ekskog?

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Anna Nykom

2012-10-29 @ 19:50:04
URL: http://www.nattstad.se/Varganess
Hanna Karlsson

Fina bilder!

Svar: Tack! :D
Anna Nykom

2012-10-30 @ 07:01:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0