Jag har flyt nu

Wiihoo! Jag blev godkänd på seminariet! Det var faktiskt ganska kul. Jag var inte alls nervös innan, satt med typ 10 nervösa människor och visslade? Normalt. Men sen blev jag lite nervös när alla hade satt sig inne i klassrummet och vi skulle börja. Men så fort vi började diskutera så var jag inte nervös längre. Det känns mycket bättre med seminarie än tenta, för då skriver man ju bara utifrån sig själv. Men på ett seminarie så får man ju lite mer förståelse för frågorna när man hör de andras åsikter och synvinklar.

Resultatet på första tentan borde komma denna veckan också, eftersom de rättade klart dem i fredags. Hoppas att jag klarade den med!

Tummen upp! 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0