Ska fira nu

Mitt livs första tenta är avklarad! Man ska ju inte ropa hej innan man är över bäcken, men det känns som det gick hyfsat bra. Man kunde få max 15 poäng, och behövde ha minst 8 för att bli godkänd. Jag räknade ihop poängen när jag var klar och jag tror att jag fick åtminstone 8, men kan ha fått upp emot 12. Hoppas att jag inte svarade helt galet på någon fråga, det vore ju retligt att bara lyckas få 7 poäng liksom...
 
Blev klar efter 50 minuter och gick till stan och strosade runt en stund innan Jonna slutade. Sen strosade jag runt med henne ett tag. Det regnade, som omväxling. Blev impad av min jacka, den borde inte vara regntät alls, den är ju av vanligt tyg och lite foder innanför. Men den stog strongt emot 4 timmar i konstant regn, och jag var varm och torr när jag tog av den. Utom om håret och fötterna då, mina tygskor var gav upp lite lättare än jackan. Fick russinfötter.
 
Nu är jag hemma och ska fira att tentan är avklarad med att läsa utan att ha dåligt samvete och sen kolla på lite Vampire Diaries. Eller Heroes kanske? Blev sugen på det när jag lånade ut första säsongen till Jonna idag. Hm... Angenämt problem. Köpte godis också! Har inte ätit godis på evigheter. Mums. ♥
 
Vi gick till ord&ton. Fanns massa handdukshängare med namn på, och mitt i allt såg vi en som det stod "Ansikte" på. Fasiken vilket fult namn tänkte jag och skrattade rumpan av mig tills jag insåg att det antagligen var för ansiktshanddukar... Då kände jag mig mest lite dum.
 
Mitt sällskap under kvällen. ♥


Kommentarer
SARAH CARLSTEN

Ha en fin dag! ;) Kolla gärna in min blogg!!

2012-09-22 @ 12:11:22
URL: http://sarahcarlsten.se/


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0