Det är bara att börja rulla ut röda mattan nu

Igår kväll blev jag utsedd till veckans blogg hos Nattinamnam. Fast jag såg det först i morse som den kvällströtta varelse jag är. Då var min dag räddad, om man säger så. Inte för jag hade deppat ihop om jag inte hade vunnit, men lite kul är det ju att få bekräftelse och veta att i alla fall en människa gillar mig. Lite, inte mycket, liiiite.
 
 
 
Jag får inte alls hybris. Bara lite lagom mycket för att inse att jag är på min väg upp till toppen nu. Snart är det bara att ha med sig autografblock så fort jag går utanför dörren. Mjeheh :3
 
 


Kommentarer
natalie

weehey! jorå du måste ju fått typ sådär 100000 nya besökare efter din vinst ;) på väg mot toppen YOLO! XD

Svar: Haha, precis! 8)
Anna Nykom

2013-02-05 @ 18:43:54
URL: http://nattinamnam.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0