En vacker och genomklok och lagom tjock kvinna i sina bästa år

Inte för att skryta eller så. Men idag när jag vaknade på min 20-års dag så märkte jag en tydlig förändring. Någonting hade förändrats inom mig, och det till det bättre. Kände mig vacker, genomklok och lagom tjock. 20 år är nog ganska bra ändå. Forever young! 
 
Mummu och moffa ställde väckarklockan och kom med våfflor. Gulligt ♥
Om ni kollar noga så ser ni en särskrivning på kortet. Mamma hade gjort den med flit för att se hur jag skulle reagera. Och mycket riktigt, jag läste "en smäll kall..." och kollade lite lätt anklagande på henne. 


Kommentarer
natalie

grattis !!!:)))

Svar: Tackar! :3
Anna Nykom

2013-01-23 @ 00:58:08
URL: http://nattinamnam.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0