Umgänge i skogen

Gick till skogen och umgicks med lilla hästkraken min. Tog fram mobilen för att ta några bilder på oss. Men det är inte lätt att fota när han bara vill in i kameran, det kan jag tala om för er. Han tycker nog det verkar mysigt där inne. Eller så vill ha sluka den hel. Eller så tycker han bara att det är en väldigt knasig manick och vill ta en närmare titt. Vem vet, men in i den ska han i alla fall!
 
Han vill in i kameran!
 

IN I KAMERAN var det ja. 
(Sluta säg att jag har utväxt, förresten. Jag vet inte var ni fått det ifrån! Dumt påhitt.) 
 
Han är så goer ♥
 


Kommentarer
Andrea

Härliga bilder!:)

Svar: Tack! :)
Anna Nykom

2013-01-10 @ 17:59:33
URL: http://sporthund.blogg.se
Nailbloggen

jag gillar din blogg! :D

Svar: Åh, tack! Vad glad jag blir :3
Anna Nykom

2013-01-16 @ 18:44:34
URL: http://nailbloggen.blogspot.se/


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0