Det ligger mycket tanke bakom dagens outfit

Jag börjar bli sjukt bra på att matcha mina kläder, om jag får säga det själv. Och jag hör inga protester, så det får jag nog. Det ligger många år av träning och många timmars omsorgsfullt klädutprovande bakom dagens klädval. 
 
 
Ja, men ni ser ju själva. Modeintresset har alltid funnits där. Idag tänkte jag att det kunde vara fint att visa min finska del av mig. Kan ju inte tala finska (skickar svidande blickat åt mor min) så får låta mina gener synas på andra sätt. 
 
Se så fint de blå och vita rutorna i shortsen gör över mot de lite mindre blå och vita rutorna i skjortan. Ser ut som en liten finlandsflagga. 
 
BRÖÖL! Blir ju alldeles känslosam nu. *torkar bort en liten rördhets-tår* 
 
 


Kommentarer
Filippa

Sv: Tack! Visst är det så. Alltför många lever sitt liv i något slags illusion om att ett annat liv skulle vara så mycket bättre. Jag gjorde en upptäcktsfärd i "det andra livet" och insåg att det finns en god anledning att jag inte lever så. Man är som lyckligast när man har möjlighet att vara och bli bekräftad som sig själv! :) /Filippa

ps. Vilken urtjusig outfit ;)

2013-07-14 @ 13:06:53
URL: http://neuroatypisk.se
Natalie Namnam

wow! vilken känsla för matchning, flytta till Stockholm med mej girl å ta över stureplan? :D

Svar: Haha, wehoo! Slänger med alla tights som stretchen försvunnit ur och tröjor med hål i ärmarna också, så är jag fit for fight 8)
Ingen Annan Än Anna

2013-07-14 @ 16:57:09
URL: http://nattinamnam.blogg.se/


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0