Morgonstund har guld i mund

Jag sover ju hos mummu och muffa nu för tiden, och då kan det vara bra att ha med sig nyckeln så man kommer hem på morgonen. Men vem tänker på sånt? Framförhållning, vad är det? Så jag var utelåst i morse. Kikade desperat genom hallfönstret, men ingen mamma inom synhåll. Hon sov fortfarande, den nedrans sömntutan! 
 
Nåja. Gick och hälsade på hästarna. Millan låg fortfarande ner i gräset och såg allmänt nyvaken ut, men Bim var sällskaplig och ville bli kliad. Han är så rolig för han visar vart det kliar, och så hinner jag klia där i typ en halv sekund innan han pekar på ett nytt ställe. Söt. ♥
 
 
Well, moooorning! 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0