Morsdagfirande och en oönskad bekantskap som återupptagits

Dagen började med att jag och Aron bakade en tigerkaka till mamma som grattis på morsdagen. Men vi hann inte så mycket mer än att fundera på att sätta tänderna i den innan halva släkten föstes ihop hos mummu och muffa för morsdagsfirande. Trevligt med alla fantastiska mödrar samlade på samma plats. Alla är ju förstås inte mina mödrar, men jag firade dem ändå. Rebell som jag är. 
 
Någon rotade fram vår gamla studsmatta. Med tanke på hur populär den blev så kommer den nog bli flitigt använd i sommar. Jag känner redan att blotta tanken på det väcker en del barndomstrauman till liv hos mig, eftersom att den är rätt ivrig på att dela ut stötar till alla som utvecklar en närmare bekantskap med den. Gulp!
 
 
 
Isak kommer växa upp i tron att han är värsta stand up-komikern. Rullar han runt på mage ska det applåderas, hoppar han ska det applåderas, och även halvtaskiga kullerbyttor ska det applåderas för. :) 
 
 
 
Åsa körde på det stötfria kortet, en pilatesboll. Känner att jag kommer ägna en stor del av sommaren med att försöka styra dem mot den istället för studsmattan. Återkommer med rapport om jag lyckas eller inte. 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0