Bilder från riksutställningen för Exmoor

Här kommer några bilder från riksutställningen för Exmoorponnyer i lördags. 
 
Lina Persson och David Brewer med Pixie Lee. 
 
Sweet Like Honey.
 
Apple Yoshi. Världens sötaste föl, dog söthetsdöden hela dagen. ♥
 
 
Lina med Pixie Lee igen. 
 
Josefine Björling med Sweet Like Honey. (Min kompis Jenny är domarsekreterare!) 
 
Cajsa Rundell med Nutina. 
 
Louise Rundell med Yoshi. 
 
Yvonne Campbell och David Brewer. 
 

Tjoho! Det var en trevlig dag med många fina hästar. Riktigt varmt var det också, fick solsting och akut behov av salt (läs: chips) när vi kom hem. 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Marie Celano

Fantastiska bilder. Jag funderar på att köpa en exmoorponny, en specifik, och efter att ha sett på dina foto blir jag allt mer övertygad.

Svar: Jaså, vad roligt! De är underbara. :)
Ingen Annan Än Anna

2013-08-09 @ 10:42:36
melissa

o vilken härlig blogg du har.. och jättefina bilder..

2014-01-18 @ 21:21:31
URL: http://detandrahuset.weebly.com


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0