Permanent glögghörn

Jag är i tid med glöggen i år må ni tro! Här spills ingen jultid. Glögg, clementiner och hela köret. 
 
Bildbevis: 
 
Men vänta lite, vem försöker jag lura?
 
De har ju stått där och samlat damm sedan förra julen. Inte clementinerna förstås, vad tror ni om mig egentligen? Det hade ju varit fruktansvärt ohygieniskt. Men glöggflaskorna har stått där genom hela jul och nyår. De har fått glänsa i solsken och de har till och med upplevt midsommar. Ungefär där hade de nog blivit en ganska permanent del av inredningen skulle jag tro. Får väl ta och damma av dem lagom till första advent eller så, för då är det deras tur igen.
 
Man kan väl kanske inte påstå att vi är så mycket för att säsongsinreda här hemma. Men kom inte och säg att vi inte är beredda på julen. Bring it on, bitch! Come at me, bro! Osv, osv. 
 


Kommentarer
natalie

ärs då! det ska va lite lagrat, jag måste också köpa glögg! :DD

Svar: Haha, absolut! :D
Ingen Annan Än Anna

2013-11-25 @ 16:13:21
URL: http://nattinamnam.blogg.se
Lovisa - mångsysslare

Hahaha! SÅ humor! Kunde ni dricka dem?

2014-04-02 @ 09:39:28
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0