Utmanad

Regler:
1. Berätta 11 saker om dig själv
2. Svara på utmanarens 11 frågor
3. Kom på 11 frågor till de som du utmanar
4. Utmana 11 bloggar med mindre än 200 läsare
5. Berätta vem du har utmanat
6. Du får inte utmana den som utmanat dig
 
 
Elva saker om mig: 
1. Min utväxt är 7 cm lång. SJU CENTIMETER. Ska köpa blekning på lördag så jag kanske kan få nån ordning på mitt liv. 
2. Jag har blivit coffeeholic den här sommaren. 
3. Jag slutade bita på naglarna för ett tag sen men nu ser de helt söndertrasade ut igen, stackarna. 
4. Jag är en riktig serienörd. 
5. Älskar mina böcker. Går och smeker dem ibland och det gör lite ont i själen för att vissa ligger nedpackade i IKEA-kassar för tillfället. 
6. Jag har bara badat tre gånger i sommar. Inte för att jag är en badkruka, utan för att jag är lat. 
7. Jag är sugen på att börja träna igen. (Låter bra med tanke på att jag är för lat för att bada.) 
8. Jag har kissat två gånger under tiden som jag gjort den här listan. Inte för att det har tagit hela dagen, utan för att jag drack kaffe för en havtimme sedan. Min kropp blir som en tratt av kaffe, det vill liksom bara raka vägen ut med en gång, helst igår. 
9. Jag har på mig en Led Zeppelin-tröja. 
10. Jag har fått en hiskelig bonnabränna i sommar. Det ser extra snyggt ut nu när jag köpte ett par kortare shorts att ha som omväxling. 
11. Har nynnat på Game of Thrones-sondtracket hela dagen. Och dagen innan det. Osv. Kommer även göra det i morgon. Och dagen efter det. Osv. 
 
 
Natalies frågor till mig:
1. Om du fick välja en film som du måste se en gång dagligen i resten av ditt liv, vilken film skulle det då vara?
Oh ho... Den var inte lätt! Man vill ju inte förstöra en film som man älskar genom att se den om och om igen, så kanske en film som inte är så bra? Men då plågas man ju mer än nödvändigt... Men okej, kanske Breakfast Club? Den är asmysig och inte alls komplicerad liksom. 

2. Har du några syskon? 
En lillebror. :) 
 

3. Vad vill du bli när du blir stor?
Författare och fotograf! 8) Utbildar mig till bibliotekarie. 


4.Vem är den coolaste människan på jorden?
Jim Morrison. Fast han är inte PÅ jorden, utan mer I jorden. Eh... Av levande människor så Ozzy Osbourne. ♥
 
5. Har du någon favoritblogg, isf vilken?
Egoina, Spiderchick och StinaLee. 
 
6. Vart befinner du dig just nu?
Där jag alltid är när jag bloggar, på toaletten. Fast nä, jag sitter i köket. 
 
7. Vad tror du händer efter döden?
Jag tror att man kommer till himlen där allt är underbart och alla är snälla, där inga djur dödas och där man kan sitta på en gunga och pilla sig i näsan utan att någon bryr sig. 
 
8. Vilken är din favoritglass?
Allt med nougatsås till. Satt just och klippte upp nougatsåstuben för det inte gick att trycka ut nåt mer... 
 
9. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag är bäst och helt fantastisk. Det var i och för sig två egenskaper, men lite får man väl tänja på gränserna ibland? rebeLL!
 
10. Tror du att det finns liv på andra planeter?
Lite svårt att veta eftersom jag inte varit på så många andra planeter än jorden. Men jo då, någon liten långbenad varelse finns det nog nånstans. På den planeten längst bort från jorden, förhoppningsvis. 
 
11. Vilken låt vill du ska spelas på din begravning?
Inget jag har funderat på innan, av naturliga skäl. Men kanske The End av The Doors. Känns väl lagom passande? "This is the end, beautiful friend, the end..." :)) Mm, känns ju bra att ha det utrett. Har ju skjutit på det så länge nu, osv. 
 
 
Mina frågor: 
1. Om du kunde välja en superkraft, vilken skulle det då vara? 
2. Om du fick göra om något med ditt liv, vad skulle det vara? 
3. Följer du några TV-serier? Vilka i så fall? 
4. Vilken är din favoritbok och varför? 
5. Har du någon hemlig talang? 
6. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? 
7. Vad gör du helst på fritiden? 
8. Finns det något språk du skulle vilja kunna? 
9. Om du fick vara någon annan person för en dag, vem skulle du välja? 
10. Vad har du haft för olika hårfärger?
11. Simma med hajar eller hoppa fallskärm och inte veta vart du landar? 
 
 
Jag utmanar:
Jag känner inte 11 personer som bloggar så jag gör det enkelt för mig och utmanar alla som känner sig (ut)manade! :) 
 


Kommentarer
Jonnisch

1. Att kunna flyyyyyyyga!!! Awesome :D:D:D
2. Göra om något i mitt liv? Någon? Fattar inte frågan!!!?
3. JA! Smallville, The Vampire Diaries, Heroes. Just nu i alla fall.
4. HARRY POTTER! Kan ju inte välja nån favorit för alla är bäst. Det vet du.
5. Ja men den är hemlig så tänker inte säga!
6. Skulle göra mycket men inte ge en enda krona till dig i alla fall!
7. Leker med kompisar :)
8. Spanska! Och flytande brittiska, gotta lööv it <3
9. Oj den var svår! Måste fundera!
10. Ehm, blondt (naturligt), blonda slingor med brunt hår under, möörkbrunt nästan svart, chokladbrunt, massa olika bruna, RÖDBRUUUNT som jag har nu for the win! :D:D:D:* (kyssa håret)
11. HOPPA I FALLSKÄRM O INTE VETA VART JAG LANDAR!!! Förhoppningsvis inte i havet då för då är det körT!

Svar: Haha Jonnisch! Visste typ inget av det där ;DDD *trippelhaka* och jag menade göra om NÅGOT, ändrade nu, hihih 8)
Ingen Annan Än Anna

2013-08-07 @ 19:48:46
natalie

alltså jag häpnas mer å mer när jag läser din blogg. det känns lite som att läsa om mig själv :s but... I LÖVE IT!:DDD

Svar: Haha, eller hur! Känner samma sak xD :D
Ingen Annan Än Anna

2013-08-08 @ 14:08:53
URL: http://nattinamnam.blogg.se
Emma

Min utväxt är med brutalt lång! typ 12 cm haha....

Svar: Haha, vi får starta trenden "omvänd ombre"! :D
Ingen Annan Än Anna

2013-08-11 @ 13:44:31
URL: http://emmasjoblom.devote.se
Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Haha, detta var lite kul, kände mig utmanad så gjorde ett inlägg i min blogg http://saramodigh.bloggplatsen.se/2013/08/21/10119413-utmanad/

Svar: Haha vad kul! Jag ska läsa :D
Ingen Annan Än Anna

2013-08-22 @ 01:36:45
URL: http://saramodigh.bloggplatsen.se/


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0