Ho ho <-- föreställer ekot här inne

Hej hej! Det var inte igår, jag vet. Sista tiden har varit väldigt hektiskt och allmänt upp och ner. Livet är skumt och jag har alldeles för mycket att göra. 
 
Det här är en stor orsak till ekot och spindelvävet som samlats här inne: 
 
 
Plugg! Lots of it. Just nu håller jag på med ett paper (typ en vanlig inlämning, vet inte varför det heter paper, man ska väl vara internationell, osv). 2400 ord är minimum och jag känner mig lite panikslagen. Det lär bli two thousand and four hundred shades of crap. 
 
Har miljoner saker jag har velat skriva här, men prio ett var väl att berätta att jag inte har dött eller fått armarna avhuggna eller något annat hemskt. 
 
Oh well, jag hoppas att någon ute i cyber rymden har saknat mig för annars blir ju det här inlägget ganska awkward. 
 
 
 
 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0