Harry Potter på ljudbok och halsduk in the making

Jag blev helt plötsligt så sjukt sugen på att läsa om Harry Potter för femtiotolfte gången, men jag känner inte riktigt att jag kan rättfärdiga för mig själv att läsa dem igen... ehm. Men jag tänkte att jag kan lyssna på dem på ljudbok istället. Till exempel när jag tränar, som jag ska börja med nästa vecka igen (jag lovar!). Lyssnade nyss på första kapitlet och stickade samtidigt lite på min halsduk som jag började på förra året. Har jag tur så är jag väl klar med den om si sådär tio år. :)) 

 

 

 

1. Sånt jag ritar på långtråkiga föreläsningar. Vill ha ett Deathly Hallows-halsband, så himla fint! ♥
2. Bilden är på den första stickningen jag började på. Nu har jag mycket finare garn. Det är grönt och vitt i olika nyanser så det blir lite kamouflageaktigt. Det är tunnare också, så det blir luftigt. :) 

 

 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0