Har plockat hallon med en söt hjälpreda

Idag gick jag och Mickie till skogen för att plocka hallon. Jag fick mest plocka själv eftersom att han verkade ointresserad av att hålla undan grenar, bära hinken eller att hjälpa till på något sätt överhuvudtaget... dålig stil. Han mumlade nåt om att han var upptagen, för tydligen växte det hallon även vid marknivå och där stack han försiktigt in huvudet på sned och nappade åt sig dem med bara tänderna. 
 
Ka-k-kan jag få några, pliis? 
 
Ibland fick jag tag på några som det var mask i, då gav jag dem till Mickie. Det vill säga de gångerna han inte hade huvudet i buskarna. Han sväljer ju dem bara hela ändå, så han kände nog inte av det extra lilla proteintillskottet. 
 


Kommentarer
natalie

mm mask... :3 har utmanat dej i min blogg!:)

Svar: Slemmigt men mättande! ;) Såg det, ska filura ut svar och frågor till i morgon :)
Ingen Annan Än Anna

2013-08-05 @ 17:43:33
URL: http://nattinamnam.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0