Värd för Harry Potter iFokus

Ajjemänsan. Värden för Harry Potter iFokus hade inte möjlighet att vara värd längre, så hon frågade runt bland oss medlemmar om det fanns någon som ville ta över.
And I was like:
 
Heh eh... Kanske inte riktigt så desperat. Men det är ju kul i alla fall. Så, nu tycker jag att alla som gillar Harry Potter, men som av någon underlig anledning inte är medlemmar på Harry Potter iFokus, ska släpa iväg sina rumpor och undersöka sidan med en gång. Det är faktiskt många trevliga människor där, och så är det ju så klart jag som är boss. Hoho! 8)


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0