Sån vinter som man vill ha

Såna här vackra vinterdagar är det inte gott om, så det gäller att föreviga dem, så man inte glömmer att de finns! Det ger ju en lite hopp i alla fall när vädret är som det är nu, isigt och blött. Igår kväll när jag skulle natta hästarna så blåste det inte ens mycket, och ändå så gled jag omkring helt hjälplös på isen. Det är i tider som dessa jag önskar att vi hade ridhus. (Eller frukthus, hahah). Nu kommer vi ju inte ens ut från gårdsplanen. Lagom frustrerande. 

Ja, här kommer lite bilder från här om dagen när det var en sån vinterdag som man önskar det kunde vara hela vintern. Soligt och inte allt för kallt. ♥

Guld och silver. 
 
 
 
Uppe på ett berg. Nere i vänstra hörnet skymtar stora vägen. 
 
Löööv is in the air, so to speak. Heh. 
 
Ett bonde-ägg. 
 
Typ savann mitt i vintern. 
 
Och så den obligatoriska istappsbilden. De ser olika ut för varje år, förstår ni. Man kan ju inte bara lägga upp en istappsbild från förra året, den skulle ju bli genomskådad direkt. Nej, det vågar jag inte. 
 
 


Kommentarer
jessica

otroligt mysiga bilder! snyggt med frost på bladet osv :) jag lyckas aldrig fånga frost på bild, för jag ser aldrig nån frost, haha x)

Svar: Tack så mycket! :) Haha, det gäller att ta sig ut innan det smälter undan ;)
Anna Nykom

2012-12-30 @ 19:11:57
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se
jessica

haha ja, jag använder stjärnfilter för att få det så. :D

Svar: Misstänkte det. Fint blir det! :)
Anna Nykom

2012-12-30 @ 20:52:17
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se
Natalie Namnam

fina bilder! personligen så ogillar jag "bonde ägg"... jag tycker att de förstör den fina naturen. haha men jag antar att de behövs O.o well well :)

Svar: Tack! :DHaha ja du, de är väl inte så fagra egentligen xD men tyckte den passade in på nåt sätt ändå ^^
Anna Nykom

2013-01-10 @ 20:58:11
URL: http://nattinamnam.blogg.se/
Julia

Super fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Anna Nykom

2013-01-13 @ 21:03:21
URL: http://Jullanjanzon.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0