Jorden skakar loss

I tisdags såg jag Ice Age 4 med Emma, Ica, Lisa och Jenny. Den var awesome! Eller, jag trodde faktiskt inte att den skulle vara så bra som den var, i och med att det var den fjärde. Det brukar ju bara bli sämre efter två-tre filmer. Vi såg den i 3D. Haha, har faktiskt aldrig sett någon film i 3D innan, men det var ju asballt. Snacka om att det skulle vara en upplevelse att se en skräckis i 3D. Jag brukar inte skrika eller nåt, är inte den typen, men tror nog att jag skulle göra det i det läget... Heh. Det var ju också ganska skönt att jag hade bokat platser längst bak, så det var riktigt rymligt för benen. Och killen framför mig satt dessutom och lutade sig framåt hela tiden (lite fascinerad, kanske?) så jag kunde ha mina fötter uppslängda på hans ryggstöd. Gött.
 
Efteråt gick vi, minus Emma, omkring i stan. Det var najs. Det blir ju inte att vi umgås föör mycket eftersom inte alla kan jämt. Så man får ju passa på! Ica var sugen på kebabpizza, så där satt vi på våra rumpor ett tag. Pizzabagarna satt i sitt fönster och hade tydligen kollat ut på oss ett bra tag, innan Ica behagade klämma ur sig den nyheten. Jahaja, då satt man lite obekvämt helt plötsligt.
Ungefär där drog vi därifrån och gick upp på åhlénstaket istället. Eller, inte upp på taket, för det hade de tydligen bommat igen för kvällen? Taskigt. Så vi fick nöja oss med att titta ner på allt folk från våningen under taket. Är det normalt att tycka det är fruktansvärt kul att spotta ner på marken och skratta ihjäl sig varje gång man hör det lilla "klicket" när spottet landar? Jodå, helt normalt. Sen upptäckte vi att det var några turister som stod och fotade oss..? Haha, vi vinkade glatt. Och stalkade dem genom parken. Sen gungade vi lite på lekplatsen en stund och efter det åkte vi hem.
 
Go kväll. ♥
 
 
Gotta älska the ekorre ♥


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0