Breaking Dawn part 2

Hiho, såg att trailern till andra delen av Breaking Dawn har komit nu! Rös sönder när jag såg den.
 
 
 
Nu ska jag inte överanalysera trailern eller nåt, men vissa saker kan jag inte låta bli att störa mig på. Typ som det allra sista man ser, att Bella springer i fronten. För det första så i boken blev det aldrig någon strid så som man tänker sig en strid, att man springer fram i en grupp och sliter kroppsdelar av varandra. De två grupperna Volturi vs. Cullen och deras vänner stog på var sin sida av en äng och de attackerade ibland varandra med sina förmågor/gåvor, samtidigt som de pratade. Och Bella skyddade sin sida med sin sköld. För det andra så hade aldrig Edward och Jacob gått med på att hon skulle vara med i en regelrätt strid, ingen annan heller för den delen, eftersom hon var nyfödd och bara hade riskerat att göra det värre.
En annan grej som stör mig är att Renesmee är så stor. Jag menar hon föds i slutet av del 1... Och ja, i boken växer hon. Fort. Men inte så fort att hon ser ut som en 5-6 åring på några dagar... Haha.
 
Eh nej, jag skulle ju inte överanalysera den, som sagt, så jag slutar här. Ska hålla tummar och tår för att den blir bättre än del 1, som faktiskt inte var såå bra. Den bästa av alla tycker jag nog var Twilight, alltså den första filmen. Men eftersom min favorit av böckerna är Breaking Dawn så hoppas, hoppas jag verkligen att del 2 blir åtminsone liiite bättre än del 1. 8)


Kommentarer
Jonnisch

Shit jag dör! :D
men ja, stör mig på samma saker som du xD ...eh. Aa.
Eclipse är ju bäst av filmerna va snackaru om!?!?!?!?

Svar: Bus! Nä, jag tycker nog twilight. Fast ibland eclipse... Men mest twilight :D
Anna Nykom

2012-06-22 @ 12:30:05


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0