Spontan mini-roadtrip och filmkväll light

Tjenamors!
 
Igår kom Emma och hämtade mig efter jobbet, så åkte vi och hämtade Jenny och Ica också. Blev en liten roadtrip, i molla, ljung och vårgårda. StorstadstjejerNa. Sen åkte vi hem till Emma och chillade babo till What happens in Vegas och Hitta Nemeo. Tro det eller ej, men jag hade inte sett NÅGON av dem innan... Blir nästan besviken på mig själv. Men, nu slipper jag leva med skammen längre i alla fall! Tur det. Piuh.
 
Vi har också gjort upp fantastiska planer för att se Ice Age 4 nu när den kommit på bio. Weho! Kan inte räkna till hur många gånger vi sett Ice Age 1... Den har varit standard för varje filmkväll typ. Diego: "Den är grön... De stack för två timmar sen." Sid: "Den är grööön, de stack för två timmar sen!" Jag skrattar fortfarande röven av mig åt det. Och: "Ibland så kräks jag." Fast nu kom jag på att jag kanske inte ska skriva fler citat, för då blir jag sittande här hela dagen. Oops. ;)
 
Langar trailern till Ice Age 4 i alla fall, och ber en liten bön för alla de människor som kommer sitta i samma salong som vi. Hoppas de kan leva med det.
 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0