Hemtentor är farliga grejer

Ibland bubblar de där våldsamma tankarna upp ur mitt innersta, de som jag inte ens trodde fanns. Farliga grejer. 
Den ska vara inne ikväll och jag har kört fast. Ska på handledarutbildning på körskolan idag också. Säger bara att det är tur att man får göra om den om (sa jag OM? Menar såklart eftersom) den inte blir godkänd. 
 
Nu ska jag försöka ljuga ihop en avslutning om nåt jag lärt mig under den här uppgiften. Ni får se till att ha det roligare än mig! Det ska nog inte vara så svårt.
 
MVH
Bitter_student_93
 


Kommentarer
Adine - fotograferande lärarstudent

Hahah :P Hemtenta is tha bitch! Jag föredrar alltid salstentor :) Hoppas det inte gick så illa som du tror! Jag lämnade in en inlämningsuppgift förra veckan som jag kände att det var nog det sämsta jag har gjort - men den blev godkänd xD

Svar: Haha ja, salstentor och seminarier är skönare faktiskt. Vad skönt! Tror dock inte min blir det, hade inte med nån bilaga och hade 200 ord för lite. :)
Anna Nykom

2012-11-11 @ 15:52:05
URL: http://justbeingmyself.blogg.se


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0