Nä, nu går jag bärsärkargång

Hittade en helt underbar bok på antikvariatet idag! Började typ dregla. Fick nåt slags tunnelseende så att allt på sidorna blev suddigt, jag såg bara ett litet ljus längst bort i tunneln och det var den här boken. Där låg den på golvet, inklämd mellan några andra random böcker, täckt av damm. Den ropade "köp mig, köp mig!" Och ja, jag är ju en godhjärtad varelse så jag förbarmade mig över den. 
 
Det är en faktabok om vikingar (obviously) som beskriver hur de bodde, deras handelsplatser, orsakerna till vikingatågen, deras tro och om vikingaskeppen. Ska gotta ner mig riktigt ordentligt med den. 
 
Liten är den inte. 
 
Vacker. 



Kommentarer
Ylva

Åh vilket härligt fynd du hittat. :-)

Svar: Verkligen :)
Anna Nykom

2012-11-16 @ 15:44:08
URL: http://jagskallblifrisk.blo.gg
Sillitutten

Hahaha helt random att du gillar vikingarna xD / your only true love 4 ever: Jonnisch

Svar: Du har känt mig i typ 5 år och missat att jag typ ÄLSKAR vikingar och medeltid och sånt? Nu blir jag ledsen. /Your beloved Ännud
Anna Nykom

2012-11-16 @ 16:16:34


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0