Dagens happyface och dagens sadface

Dagens happyface: Vi hade sadel med stigbyglarna nere på både Bina och Leyal idag, nåt som många unghästar kan tycka är lite obehagligt eftersom de dinglar och slår mot magen. Men de gick på jättesnällt båda två och fick även trava några gånger. De travade på som om de aldrig gjort nåt annat. Det luktar som att inridningen är nära! Tjoho!
 
Dagens sadface: Jag tappade mobilen i golvet så att skärmen sprack. Den funkar inte alls. Det fula är att jag har tappat den en miljon gånger så att både SIM-kort och batteri har flugit, men denna gången landade den så hårt rakt på skärmen, att jag misstänkte att den gick sönder innan jag tog upp den. Kändes som jag såg spricka efter spricka blir större och längre i slowmotion. NOT COOL! 
 
Dagens sadface, igen: Googlade på om happyface stavas ihop eller isär. Det skulle jag inte ha gjort. Jag fick nämligen erfara, med bildbevis, att det finns något som heter happyface spindel. Ja, ni kan ju förstå att jag fick kramp i magen och stängde ner den sidan fortare än kvickt, så jag blev tyvärr inte så mycket klokare på om det stavas "happy face" eller "happyface". Det var ju kanske inte den bästa googlingen jag gjort i mitt liv. Jag kom hur som helst fram till att om man ska behöva stå ut med spindelbilder för att få kunskap så kan den kunskapen stoppa upp sig själv i röven. 


Kommentarer
Ylva

Usch för spindlar. Håller med dig om att spindlar är det sista jag vill se.

Svar: Vidriga varelser!
Anna Nykom

2012-10-30 @ 16:18:43
URL: http://jagskallblifrisk.blo.gg


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0