Full rulle med seminariet

Paniken man känner när man inser att internet inte funkar för att telia har party och man har seminarie över internet under tre dagar. Ja, fick lite mordiska tankar där ett tag. Ledningarna här ute är sjukt dåliga, men det blir så dyrt för telia att byta ut dem att de drygar ut det så länge som möjligt, och ändå har de tekniker som varit här sagt att det är de sämsta ledningarna de sett. Kan man göra nåt annat än att sucka? 
 
Nåväl, har ockuperat mummus dator och har nu kommit en bit i diskussionen. Jag var rätt orolig inför denna, för jag hade inte hunnit läsa allt och då hade det ju varit kul om de ställde jättesvåra frågor som man inte läst nåt om. Det finns fyra frågor, alltså fyra olika diskussioner. Man måste delta i minst två av dem med tre-fem substantiella inlägg på sammanlagt minst 500 ord. Jag har skrivit två inlägg, som sammanlagt ligger på 565 ord, så nu behöver jag bara skriva ett inlägg till. Det gick ju smidigare än vad jag trodde det här! Hoppas bara att jag inte är helt ute och cyklar med mina inlägg eller så, men jag kollade lite på vad de andra hade skrivit och jag skrev nog ungefär liknande saker. Så hoppas det blir bra! 
 
Snart vankas det kaffe och bullar. Man måste ju göda bullmagen lite. Det tar hårt på krafterna att var en pluggande student nämligen. 


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0