In a land of myth, and a time of magic

Åhå-håå, 5e säsongen av Merlin har ju börjat sändas på TV i USA nu. Det har kommit två avsnitt så ska snart sätta mig och kolla på dem! Underbart. Den är så himla mysig den serien. Jag vet inte vad det är som gör det, men det är så lugn och mysig stämning på nåt sätt. Även fast det förstås är spännande också kollar jag delvis för att det är sån mysig miljö i den. Sitter alltid och önskar att jag hade magiska krafter som Merlin. Så mycket smidigare än i Harry Potter egentligen, de måste ju ha trollstavar. Merlin behöver bara hålla fram handen lite. Skitcoolt. Och jag älskar draken! (Han som gör rösten till den är förövrig John Hurt, som spelar Ollivander i Harry Potter.) Helt underbar, ♥  Jag älskar meningen som varje avsnitt börjar med, hoppas det gör det i denna säsongen också: In a land of myth, and a time of magic, the destiny of a great kingdom rests on the shoulders of a young boy. His name... Merlin. 
 
 
 
 Okej, jag ryser nu. Dags att kolla på första avsnittet! ♥


Kommentarer


Här kan du skriva kärleksbrev till mig:


Namnet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte för allmänheten, vettö)

URL/Bloggadress (så att jag kan stalka dig):

Skriv ditt kärleksbrev här:

Trackback
RSS 2.0